Sony predstavlja novi Project Morpheus prototip

Na 2015 Game Developers konferenciji Sony Computer Entertainment je predstavio novi prototip "Project Morpheus" (Morpheus) - sistem virtuelne realnosti.

Na 2015 Game Developers konferenciji koja se održava u San Francisku, Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI) je predstavio novi prototip “Project Morpheus” (Morpheus) – sistem virtuelne realnosti (VR) koji podiže PlayStation 4 (PS4) sistem na viši nivo imerzivnosti i koji pokazuje kakva je budućnosti gejminga. Morpheus omogućava igračima da dožive osećaj prisustva, da osete da su fizički unutar virtuelnog sveta igre. Ovo jedinstveno VR iskustvo izazvalo je ogromno interesovanje i oduševljenje u toj branši od predstavljanja Morpheusa u martu 2014. Poslednjih nekoliko godina SCE je slušao povratne reakcije kako programera tako i kupaca, i izvršio je nekoliko unapređenja koja će omogućiti Morpheusu da pruži još veći osećaj prisustva i da prekorači granice igre. OLED displejZa razliku od prethodnog 5-inčnog LCD-a, nova Morpheus VR kaciga opremljena je 5.7-inčnim OLED displejem rezolucije 1920 x RGB x 1080 piksela. Ovaj novi ekran proširuje vidno polje i omogućava nizak nivo persistencije, eliminiše zamućenost pokreta i treperenje, a i jedno i drugo gradi imerzivnost i doprinosi da igrač stekne osećaj prisustva.Brzina od 120 fpsPrihvativši OLED ekran, Morpheus sada podržava brzinu od 120 fps, i u stanju je da vizualizuje 120 slika u sekundi. Osim toga, pomoću ažuriranja sistemskog softvera, svi PS4 sistemi će raditi izvornom brzinom od 120 fps kada su povezani sa Morpheusom. Kombinovanjem velike brzine osvežavanja OLED displeja i snage PS4 sistema, Morpheus proizvodi zapanjujuće neisprekidane vizuelne efekte i postiže viši nivo imerzivnosti.  Preciznije praćenje i smanjeno kašnjenjeDa bi praćenje pozicije učinio još preciznijim pomoću PlayStation Camere, u kacigu novog prototipa dodate su još tri svetleće diode, i ukupno ih je devet. Morpheus nastavlja da podržava praćenje od 360 stepeni, a dodatne svetleće diode poboljšavaju robustnost i stabilnost. Pored toga, čitav sistem je optimizovan da bi se smanjilo kašnjenje između fizičkog pokreta glave igrača i vizuelizovanja na ekranu kacige. Dizajn za jednostavnije korišćenje Nasledivši dizajn kacige u obliku originalnog vizira, koji smanjuje pritisak na lice igrača, novi Morpheus prototip poseduje jednu traku i dugme za brzo otpuštanje, što igračima olakšava skidanje i stavljanje kacige. I ostale komponente su prilagođene i konfigurisane tako da kaciga bude lakša, da ne bi bila glomazna i nekomforna za korišćenje. Programeri će moći da koriste novi prototip za kreiranje Morpheus sadržaja za PS4, robustne i dobro definisane platforme koja je prodata u preko 20,2 miliona primeraka*1 za 16 meseci od lansiranja. Pored ovih poboljšanja, novi prototip i dalje će podržavati 3D audio i Social screen, karakteristiku koja prikazuje igru koju igrate pomoću Morpheus kacige na TV-u, tako da i drugi igrači mogu da učestvuju. Osim toga, SCE će obezbediti i SDK koji konvertuje 60fps slike na učestalost od 120fps, koji će omogućiti programerima da prenesu sadržaj koji su razvili na prethodnom prototipu na novi Morpheus prototip. SCE će nastaviti da razvija Morpheus, da bi ga lansirao krajnjim kupcima u prvoj polovini 2016. Izvor: SonySve informacije u vezi sa kompanijom Sony, možete pogledati na Sony stranici, na Benchmark sajtu

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi