Apple korisnička podrška više neće raditi na X (Twitter) mreži

Iako će nalog nastaviti da postoji, Apple korisnička podrška na društvenoj mreži X (Twitter) više neće raditi, već će vas preusmeravati na kompanijski sajt

Apple korisnička podrška više neće raditi na X (Twitter) mreži

Kada pokušate da pošaljete poruku Apple nalogu na društvenoj mreži X (Twitter), on će vam poslati automatski odgovor sa linkom za preusmeravanje na opštu stranicu podrške na sajtu kompanije. To praktično znači da Apple korisnička podrška na ovoj društvenoj mreži više neće raditi, iako nalog formalno nastavlja da postoji.

Apple će na ovoj mreži na sličan način odgovarati automatskim odgovorom na svaku poruku koju mu pošaljete, primetio je portal TheVerge nakon slanja poruke o problemu sa iPhone 15 telefonom.

Apple korisnička podrška je odgovorila: „Zvuči kao da imate problem sa svojim iPhone uređajem. Možemo da pomognemo, ali da bismo pružili najbolju podršku, želeli bismo da nastavimo ovaj razgovor na drugom kanalu podrške.“ Poruka je na kraju imala i link do stranice podrške za iPhone na Apple sajtu.

Ova promena takođe znači da Apple više neće pružati individualnu pomoć korisnicima koji označe kompaniju u objavama na X mreži. Umesto da, kao do sada, odgovori klijentima da im se privatno obrate u porukama, kompanija ih sada upućuje na sajt za dodatnu pomoć. Apple nije zvanično objavio više informacija o svom potezu.

U avgustu, MacRumors je izvestio da Apple planira da eliminiše oko 150 pozicija savetnika za podršku na društvenim mrežama, koji su pomagali klijentima na mrežama X, YouTube i forumima Apple Support Community. Odluka je trebalo da stupi na snagu prvog oktobra, a Apple je od tada izmenio opis na svom profilu na X mreži.

Ranije je u opisu ovog profila pisalo da je „Apple dostupan svaki dan da odgovori na vaša pitanja“, a sada piše da je kompanija tu da „pruži savete, trikove i korisne informacije kada su vam najpotrebnije“.

Trenutno deluje da je Apple korisnička podrška prestala da odgovara na pitanja klijenata i u komentarima na svojim YouTube video snimcima. Međutim, MacRumors piše da će pomoć korisnicima na Apple forumu kompanija nastaviti da pruža „privremeno“, dok ne pređe na pružanje pomoći preko telefona.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi