Sony patentira sistem prilagođavanja „dinamičke težine igara“ za pomoć u gejmingu na konzoli

Kompanija Sony patentira sistem prilagođavanja nivoa takozvane dinamičke težine igara kako bi pružila pomoć u gejmingu svojim korisnicima na konzolama

Sony patentira sistem prilagođavanja „dinamičke težine igara“ za pomoć u gejmingu na konzoli

Još od lansiranja PS5, Sony istražuje način kako da pruži pomoć savete i pomoć u igri korisnicima PlayStation konzole, a sama konzola lansirana je sa funkcijom vodiča kako bi igračima pružila uputstva za podržane igre. Međutim, izgleda da je kompanija sada došla na novu ideju pošto Sony patentira sistem prilagođavanja tzv. dinamičke težine težine igara, koja se može prilagođavati u hodu na osnovu dotadašnjih performansi igrača.

Ovaj sistem može da analizira performanse koje ostvaraju igrači i automatski menja nivo težine igre na osnovu njihovih rezultata.

Metode ovog otkrića mogu da prikupljaju podatke kada korisnik igra jednu ili više različitih vrsta igara kada treba da se donese odluka o tome da li bi težina igre trebalo da se promeni“, piše u zvaničnom opisu patenta koji je primetio portal Eurogamer.

Prikupljene podatke potom sistem procenjuje kako bi odredi da li nivo igračkog učinka korisnika odgovara očekivanom nivou učinka, piše dalje u opisu patenta.

Ukoliko se nivo performansi u igri koje korisnici ostvare razlikuje od očekivanog standarda, sistem će automatski prilagođavati parametre koji utiču na težinu igre. Ovi parametri uključuju brzinu kretanja, kašenjenje ili oklevanje, snagu likova, broj konkurenata i druge relevantne metrike. Prilagođavanje će sistem vršiti postepeno, sve dok se nivo performansi koje korisnici ostvaruju ne usklade sa očekivanim nivoom za specifični naslov.

Ovaj patent predstavlja potencijalno rešenje za prilagođavanje igračima različitih nivoa veština. Na primer, početnici ili oni koji nisu upoznati sa odeđenim žanrom mogu početi sa nižim nivoom težine, a sistem će postepeno povećavati izazove kako se korisničke veštine budu poboljšavale.

Iako patent pruža uvid u potencijalnu budućnost igranja na PlayStation konzolama, nije sigurno da li će ovaj sistem prilagođavanja dinamičke težine igara biti implementiran u nadolazećim igrama. Ipak, pruža zanimljiv uvid u to na čemu Sony tim za istraživanje i razvoj radi iza kulisa.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi