Apple je i dalje najvredniji brend

Apple je #1 na Interbrandovoj godišnjoj rang listi već četvrtu godinu uzastopno.

Iako kompanija u svom poslednjem finansijskom izveštaju priijavljuje pad isporuke iPhone telefona, ovo nije uticalo na vrednost kompanije, jer je Apple i dalje najvredniji brend. Apple je #1 na Interbrandovoj godišnjoj rang listi već četvrtu godinu uzastopno. Iza kompanije Apple se nalaze Google i Coca-Cola. Apple je ove godine ostvario rast od 5%, dok je Google imao povećanje od 11%.Trenutna vrednost Apple brenda je procenjena na 178,1 milijardu dolara, što je povećanje od 5,2 milijardi u odnosu na 2002. godinu. Kompanija je početkom godine doživela redak pad zarade, ali ovo nije bilo značajno da bi se poremetilo aktuelno rangiranje.Ukupna vrednost kompanije Apple je ostala u vrhu za 2016. godinu, mada kompanija nije uvrštena u najbrže rastuće brendove na Interbrandovoj listi.Izvor: NextPowerUp

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi