Google je objavio svoj “How Google Fights Piracy” izveštaj za 2018. godinu u kojem kompanija nudi detalje o svojim naporima u borbi protiv onlajn piraterije, kao i rezultate tih napora. Kompanija ističe da je za kreatore bitno da dobijaju prihode od svog sadržaja, kako bi mogli da se izdržavaju i kreiraju nove stvari u budućnosti. Zbog toga Google zaustavlja kriminalce od zarađivanja na tuđem radu.”Značajnoi smo investirali u tehnologiju, alate i resurse koji sprečavaju kršenje autorskih prava na našim platformama. Takođe sarađujemo sa drugima u industriji u naporima da sprečimo pirateriju. Ovi napori izgleda daju efekat – širom sveta, onlajn piraterija je u padu, dok trošenje na legitiman sadržaj raste u različitim kategorijama”, istakao je Cedric Manara – šef za autorska prava u kompaniji Google.
U izveštaju, Google ističe da je investirao 100 miliona dolara kako bi kreirao Content ID. Ova alatka omogućava vlasnicima autorskih prava da monetizuju svoj sadržaj na YouTube-u. Pomaganjem vlasnicima autorskih prava u zadržavanju njihovih prihoda, kreatori sadržaja su više voljni da omoguće Google-u da hostuje njihov sadržaj na YouTube-u.Kada je piraterija u pitanju, Google je istakao da je uklonio preko tri milijarde URL-ova iz Search-a, koji su kršili autorska prava. Kompanija je takođe onemogućila 10 miliona reklama tokom 2017. godine, koje su bile povezane sa kršenjem prava na sajtovima.Gledajući u budućnost, Google ističe da će nastaviti da se prilagođava kako bi parirao novim metodama distribucije ilegalno deljenog materijala. Ovo će ostvariti kreiranjem novih tehnologija i formiranjem partnerstava.Izvor: Neowin
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije