YouTube TV uvodi „1080p Enhanced“ rezoluciju za poboljšani kvalitet slike

Iako YouTube TV već može strimovati neke kanale u 4K rezoluciji, kvalitet slike uvek može da bude bolji, pa sada platforma uvodi podršku za „1080p Enhanced“

YouTube TV uvodi „1080p Enhanced“ rezoluciju za poboljšani kvalitet slike

Kvalitet strimovanja na YouTube TV platformi varira u zavisnosti od toga šta gledate, pa čak i od same emisije koju gledate. Za mnoge kanale, „1080i“ je standard kvaliteta emitovanja već neko vreme, što se ne poklapa potpuno sa 1080p rezolucijom koju možda poznajete iz drugih striming servisa. Tako platforma sada za mnoge svoje kanale uvodi podršku za „1080p Enhanced“ (u prevodu unapređeni) kvalitet slike.

Ovaj poboljšani kvalitet slike, kako platforma tvrdi na Reddit forumu, dostupan je na uređajima koji podržavaju 4K i predstavlja „najviši video kvalitet“, dostupan van 4K Plus pretplatničkog paketa.

Uvodimo opciju 1080p Enhanced za pretplatnike na YouTube TV i Primetime kanale. Ova opcija će biti dostupna na ažuriranim uređajima koji podržavaju 4K i predstavlja naš najviši video kvalitet. Gledaoci mogu u bilo koje vreme pristupiti podešavanjima kvaliteta videa da bi ažurirali svoja preferirana podešavanja. Kako biste obezbedili pristup 1080p Enhanced i najbolje moguće iskustvo gledanja, preporučujemo da se nadogradite na uređaj koji podržava 4K“, navodi platforma.

Ova nova opcija prvo je počela da se pojavljuje za neke korisnike i tokom 2023. godine, ali sada ona dolazi do većeg broja korisnika. Prošlog februara, YouTube TV je tiho napravio neka poboljšanja kvaliteta slike, dok je sam YouTube servis nedavno lansirao „1080p Premium“ sa većom brzinom u bitovima.

Međutim, dok uvodi poboljšanja na neke od svojih servisa, YouTube paralelno vodi kampanju za zabranu blokera reklama, što tera korisnike ili da prestanu da je koriste, uzevši u obzir sve veći broj uzastopnih reklama po videu, ili da pređu na pretplatničke pakete. Nedavno je platforma objavila da su njeni pretplatnički nalozi dostigli čak 100 miliona korisnika, što ukazuje da je njena kampanja urodila plodom, ali u taj broj spadaju i oni koji su se odlučili da probaju ove naloge kroz besplatni probni period. S tim u skladu, brojke nisu baš utemljene.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi